Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Marco

Pages: [1] 2 3 ... 13
1
New maps / Re: Update
« on: June 26, 2015, 02:00:48 am »
Less use - more ease :P
i heard there are some people are making a new defrag mod.... that have inside vq3,cpm, vq3+, golf and fastcap ahahaha .... they are little frustated coz no anyone help them about server side :P speaking about yotoon, gpl, blablabla.... not shit people ^^ interesting.... .

ah and btw quakeNuub...... Weeeeeeeeeeeee  :applaus1:

2
New maps / Re: Update
« on: June 10, 2015, 00:10:25 am »
you still alone quakeNuub... about wing i joke and provoke him on purpose  :grien: you are useless at all sorry.....  :zunge:

3
New maps / Re: Update
« on: June 02, 2015, 01:13:39 am »
:cool01:
You didnt do a shit btw for make it possible... :) fuck off wing u are useless!

4
New maps / Re: Update
« on: May 21, 2015, 22:08:47 pm »
<3 im sure much love is coming from the clan

there are some persons around NEVER GIVE UP  :grien: and i should only thx my god siju  :drink:

5
New maps / Update
« on: May 16, 2015, 07:09:48 am »
i am really happy to say after alot of time i start to update the maps on star and planet
200maps added on them and will be added more
i will try have care day by day add new maps too
have fun :hello:

6
New maps / Re: Map requests (aka "some maps to add maybe")
« on: February 28, 2015, 00:28:34 am »
at least w0und and sl1k are mappers... u are useless at all "quake player" :) and this is 100% from me ^^ and dont joke miss wing.... i will get angry

7
New maps / Re: Map requests (aka "some maps to add maybe")
« on: February 27, 2015, 23:57:41 pm »
z0rn:well if wing is just pissed off by 2 random defrager (sl1k and w0und) xD its no use for him to run servers

ps: i think the same

8
* General Discussion / Re: HEY!
« on: February 11, 2015, 01:33:04 am »
 :)

9
* General Discussion / Re: rip spock
« on: November 24, 2014, 00:17:00 am »
 :lesen:

10
New maps / Re: FreshMeat for DeFRaG players | IDK
« on: October 19, 2014, 16:02:14 pm »
 :yes:

btw welcome ink :D

11
Guestbook / Re: Hello
« on: October 15, 2014, 23:34:05 pm »
Quote
i am a honest and peaceful man

wut? where? and when???? :rofl: ahahah!!!
CHEATER!!!!!  :grien:

You lost the chaos/troublemaker skillz Inder!!!! nuub <3
he come in peace now :(

12
New maps / Re: FreshMeat for DeFRaG players | IDK
« on: October 06, 2014, 22:11:51 pm »
thx m8  :yes:

13
New maps / FreshMeat for DeFRaG players | IDK
« on: October 05, 2014, 14:06:50 pm »
I am lazy...i know.... :grien: anyway more maps more fun and these will be added soon:

http://ws.q3df.org/maps/downloads/inder-derrick.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/moko-timbl.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/r7-unreal.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/inder-xyligan.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/l33trox.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/cruton-icy.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/r7-pillar4k.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/weirdwild.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/r7-sanity.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/Dfruns-xajA-A.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/Discord.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/Discord_fix.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/cmc06_th0ca.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/inder-linear.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/runstorm1a.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/hexachord-sp.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/cruton6-vq3.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/gothicballs.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/th0ca-cpmrun03.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/grottorush.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/dustballs.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/pred-completion.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/kabcorp-strafeness.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/henkka-asda666-plasma.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/henkka-asda666.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/aero2k.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/bangtime-df.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/assthology.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/MemChallenge.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/4carlos.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/miaow_cube_extended.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/henkkalikesfishsticks.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/asda-quickie4.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/kabcorp-30min.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/kabcorp-jel.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/asda-quickie3.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/elco-challenge4xxx.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/wolf_e1f1.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/runover2.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/becausecarloswantedit.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/vq3-cj.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/complete_fierix.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/henkka-straferun1.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/henkka-arca.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/asda-quickie2.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/inder-smplstrf.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/asda-quickie1.pk3
http://ws.q3df.org/maps/downloads/henkka-asda2.pk3

 :hello:

14
* General Discussion / Re: 31c3
« on: October 02, 2014, 22:36:00 pm »
RMF... u are trying to tempt me?  :giggle: grrrr!!!!

15
Fun / Re: Open Arena Video Tutorial
« on: September 28, 2014, 22:53:29 pm »
nice avatar btw xD

Pages: [1] 2 3 ... 13
Powered by EzPortal